close





Ashley Tisdale - Acting Out

Up above the surface I was just a perfect child
表面上我只是個完美的小孩
But underneath it all I was craving to be wild
但私底下我渴望變得狂野
Don't you judge by the cover
別用外表來斷定
It's so far from what you see
事實和你看到的差很遠
I'm losing all my patience waiting on you to believe
我已失去所有的耐心去等待你相信
I'm suffocating, I can't breathe
我快要窒息,無法呼吸

[副歌]
Let me out this cage, I'm not gonna hold back
讓我掙脫這個籠子,我不會再壓抑
Gonna break these chains, I'm taking control
扯斷這些枷鎖,我要自己掌控
Not gonna give you something to talk about
不會再讓你說些什麼
It's another side of me, I'm acting out
這是另一面的我,我付諸行動了
Set me free, I'm ready to show you
讓我自由,我準備好要證明給你看
This is what I need, It's time to get dirty
這正是我需要的,是時候把自己變得骯髒
I'm show you what I'm talking about
那些我說過的我證明給你看
It's another side of me, I'm acting out
這是另一面的我,我付諸行動了

Welcome to a new beginning
歡迎來到這新的開始
It's time to start the show
表演的時候到了
No, I don't think it matters if it's real or just a role
不,我不認為這和真實或只是個角色有關係
Once you get a taste of it you'll be begging me for more
一旦你體驗到了你就會向我乞求更多
I'll give you something to remember once I've hit the floor
我會讓你記得那些我曾經墜落
I'm letting go, of what you know
我會對你知道的那些放手

[副歌]

I've been waiting just to drive you crazy
我一直等著把你逼瘋
Now it's my time and yes it feels amazing
現在是我的時刻那感覺多好
There's nothing left of what you've seen before
你以前看到的我現在一點也不留
Life is short just to do what you're told
生命太短暫只要做你想做的
(Just to do what you're told, just to do what you're told)
(只要做你想做的,只要做你想做的)
Do what you're told (Just to do what you're told)
做你想做的(只要做你想做的)
Do what you're, Do what you're told
做你想做的,做你想做的


[副歌]

Life is short just to do what you're told (I'm acting out)
生命太短暫只要做你想做的(我付諸行動了)
Life is short just to do what you're told (I'm acting out)
生命太短暫只要做你想做的(我付諸行動了)
Life is short just to do what you're told (I'm acting out)
生命太短暫只要做你想做的(我付諸行動了)
I'm acting out
我付諸行動了

arrow
arrow
    全站熱搜

    miaosing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()